Waarom Runningtherapie?

Geen energie? Kort lontje? Piekerig? Angstig? Somber? Probeer Runningtherapie: psychische klachten en stress verminderen op gezonde, actieve manier.

Beweging vermindert psychische klachten
Kern van Runningtherapie is het inzetten van beweging (lekker buiten hardlopen in dit geval) om je psychische conditie te verbeteren. Dat daarmee tegelijk ook je fysieke conditie verbetert is een mooie ‘bijwerking’.

Positieve effecten
De positieve effecten van Runningtherapie hebben zich vooral bewezen bij stress, burn-out, depressieve klachten en angstklachten, maar ook rouw, verslaving, zogeheten ‘vage’ lichamelijke klachten, slecht slapen en piekeren zijn voorbeelden van problemen waarmee je bij ons zou kunnen aankloppen om je brein te ontlasten, de stress uit je lijf te lopen en letterlijk en figuurlijk weer in beweging te komen.

Benieuwd of Runningtherapie iets voor je is? Bekijk dit filmpje en binnen 2 minuten weet je het antwoord.

Lees hier hoe anderen de cursus Runningtherapie hebben ervaren.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s